برگزاری همایش دفاع مقدس با محوریت عشایر در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری همایش دفاع مقدس با محوریت و نقش عشایر، خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان در جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت دفاع مقدس که با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج شهرستان های آبادان، خرمشهر همچنین حوزه مقاومت بسیج سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد؛ نقش و ظرفیت شیوخ و عشایر منطقه را بسیار اثرگذار دانست و گفت: اهمیت دادن به عشایر از وجوه حاکمیت و حکومت داری است که اگر از این ظرفیت عظیم به نحو احسن استفاده نکنیم، آسیب بزرگی به جامعه زده ایم.

طمیمیان ترویج فرهنگ دفاع مقدس را از مهم ترین وظایف هر فرد انقلابی دانست و تأکید کرد: نباید بگذاریم این حماسه عظیم در میان گذر زمان از بین برود، بلکه بعنوان بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت برای همه نسل ها می بایست حفظ و نگهداری شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و اهمیت پرداختن به این ایام، اظهار داشت: با توجه به ۴۰ سالگی دفاع مقدس این ایام بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به ظرفیت مهم و پررنگ شیوخ در منطقه، این معاونت پیشنهاد برگزاری همایش دفاع مقدس با محوریت عشایر و شیوخ و نقش آنها در روزهای جنگ را با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به ستاد هفته دفاع مقدس و معاونت های فرهنگی سپاه و بسیج شهرستان های آبادان و خرمشهر ارائه و به تأیید رسید.

طمیمیان در توضیح فرآیند برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: این مراسم در سالن ۷۰۰ نفره سازمان منطقه آزاد اروند و با حفظ پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در هفته اول دفاع مقدس برگزار می شود که با سخرانی یک چهره ارشد نظامی کشور، برگزاری نمایشگاه عکس، شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس، رونمایی از کتاب و دیگر برنامه های فرهنگی مرتبط با این رویداد بزرگ، همراه خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.