در راستای بررسی مشکلات اصناف منطقه آزاد ارس؛

برگزاری نشست رئیس اداره امور اصناف سازمان صمت با مدیر بازرگانی ارس

نشست رئیس اداره امور اصناف و تشکل های سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، این نشست در راستای بررسی موانع و مشکلات اصناف و واحدهای تجاری محدوده منطقه آزاد ارس که در حیطه وظایف سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی است بحث و گفتگو شد.
عدم دسترسی آژانس های تلفنی به سامانه ایرانیان اصناف جهت استفاده از سهمیه سرویس، عدم تفویض اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی جهت اعمال جرایم صنوف، عدم دسترسی به سامانه آرد یارانه ای، افزایش سهمیه بندی سرانه آرد نانوایان، بالا بودن قیمت آرد سهمیه ای قنادان نسبت به قیمت آزاد، عدم دسترسی جهت ثبت جدید در سامانه آرد آزاد، مشکلات مربوط به تهیه شکر،خمیرمایع، آرد و روغن برای نانوایی ها و کارگاه های شیرینی پزی، عدم تخصیص سهمیه شکر، برنج و روغن جهت توزیع در فروشگاه ها، بخشی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر شد بررسی و حل شود.
همچنین در ادامه مشکلات مربوط به کاهش ردیف تعرفه های مجاز برای ثبت سفارش هر ساله، کاهش سهمیه واردات کالای همراه مسافر و عدم اعلام سهمیه مناطق آزاد تا قبل از نیمه دوم هر سال، تعیین تکلیف وام های در نظر گرفته شده برای صنوف آسیب دیده از کرونا نیز مطرح شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.