افتتاح ترمینال جدید مسافربری فرودگاه آیت ا… جمی(ره) آبادان در آینده نزدیک

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در احداث ترمینال جدید فرودگاه آیت ا... جمی(ره) آبادان و بهره برداری آن در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش فرینا، معاون فنی و امور زیربنایی در بازدیدی همراه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان از ترمینال جدید فرودگاه آیت ا… جمی(ره) آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به انجام تعهدات سازمان منطقه آزاد اروند و تکمیل عملیات ساختمانی، همزمان با پیشرفت فیزیکی ۹۲درصدی ساخت ترمینال جدید این فرودگاه، در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

موعود شمخانی با بیان اینکه این پروژه از سال ۱۳۹۳ شروع شده و یکی از مهمترین پروژه های سال جاری این سازمان است، بیان کرد: برای این پروژه حدود ٨٠٠ میلیارد ریال هزینه شده و اکنون ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس برنامه ریزی صورت گرفته در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

بنا بر همین گزارش، مساحت خالص ترمینال جدید ۷۲۰۰ متر مربع، شامل یک فضای مرکزی و دو گوشواره شرقی و غربی است که هسته مرکزی در راستای سالن اصلی و گوشواره ها به ترتیب برای فضاهای اداری و خدماتی(کافی شاپ و رستوران) در نظر گرفته شده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.