بازدید اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیسیون تعیین ارزش افزوده محصولات تولیدی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از "منطقه ویژه اقتصادی لامرد" بازدید کردند.

به گزارش فرینا، "سید محمود عبدی اسکویی" مدیر گسترش و تسهیل تولید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، "محمود رئیسی" نماینده گمرک ایران، "ولی الله فریادرس" مدیر کل دفتر مقررات و استانداردهای بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، "بهروز نیک آمیز" نماینده بانک مرکزی، "مهناز زین العابدین" مسئول گروه مرزنشینان و بازارچه های مرزی دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت، از نمایندگان دستگاه های عضو کمیسیون مذکور بودند که امروز ضمن بازدید از سالن های احیا، ریخته گری و آندسازی مجتمع صنایع آلومینیم جنوب در جریان فعالیت این واحد بزرگ صنعتی قرار گرفتند و با حضور در یک نشست تخصصی به سوالات سرمایه گذاران مستقر در این منطقه پاسخ دادند و ضمن بررسی موانع و مشکلات صنایع، راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات آنان را پیشنهاد کردند.

مصوبات کمیسیون ارزش افزوده ناظر بر چگونگی خروج محصولات تولیدی از مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی است که برای ورود محصولات تولیدی واحدهای صنعتی به سرزمین اصلی می بایست یک ضوابط خاصی که قانون تعیین کرده، رعایت شود. 

هم اکنون با مساعدت و پیگیری‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای عرضه محصولات تولیدی شمش آلومینیم مجتمع سالکو به بازارهای داخلی و خارجی فراهم شده و بخشی از این محصولات نیز روانه بازار شده است. 

"ابراهیم ابراهیمی" مدیر امور گمرکی و عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جریان این بازدید، از  همکاری اعضای کمیسیون ارزش افزوده در روند تسهیل عرضه شمش مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به بازار تقدیر و تشکر کرد. 

همچنین "آزاد" مدیر سایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد در نشست با اعضای کمیسیون فوق به ارائه برخی مشکلات رایج در زمینه فعالیت های عمرانی-صنعتی در این منطقه پرداخت که راهکارها از سوی نمایندگان دستگاههای عضو کمیسیون فوق برای تسریع در امور واحدهای صنعتی پیشنهاد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.