زمانی:

باغ موزه آبادان پتانسیل تبدیل شدن به قطب گردشگی دفاع مقدس را دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: باغ موزه آبادان پتانسیل تبدیل شدن به قطب گردشگی دفاع مقدس را دارد.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی در آیین بهره برداری از نخستین فاز باغ موزه دفاع مقدس در آبادان گفت: این باغ موزه می تواند نماد کلی از وضعیت جنگ تحمیلی برای همه مردم ایران باشد و امیدواریم به گردشگری دفاع مقدس تبدیل شود.

زمانی اظهار داشت: باغ موزه آبادان بعنوان طبیعی ترین باغ موزه های دفاع مقدس ایران و اصلی ترین موزه دفاع مقدس است که در فاصله کمتر از ۵۰۰ متری مرز دشمن در زمان جنگ تحمیلی قرار گرفته است.

وی افزود: این موزه بیانگر تمام حالات از شروع جنگی تا پایان جنگ است و می تواند نماد کلی از وضعیت جنگ تحمیلی برای همه مردم ایران باشد و امیدواریم به گردشگری دفاع مقدس تبدیل شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تحریفاتی در فرهنگ و تاریخ معاصر ما صورت گرفته و بعضاً جنگ را مقدس می دانند در حالیکه جنگ مقدس نیست بلکه این دفاع این مقدس است.

زمانی افزود: سایه شوم جنگ تحمیلی افراد ارزشمندی را از ما گرفت ولی اقتدار و پایمردی جمهوری اسلامی ایران  ماندگار شد.

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور و احیا کننده واژه های ناب شهادت، شهامت، شجاعت، ایثارگری، مردانگی و سلسله مراتب فرماندهی و ولایت پذیری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: در چهل سالگی دوران مقاومت ملت ایران هستیم و خرسندیم که در منطقه آزاد اروند باغ موزه دفاع مقدس جهت تداعی فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده راه اندازی شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.