به همت معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی؛

همزمان با هفته دفاع مقدس از همکاران ایثارگر و خانواده معظم شهدا و جانبازان تقدیر شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از همکاران ایثارگر و خانواده معظم شهدا و جانبازان این دبیرخانه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «مرتضی بانک» دبیر شورایعالی با همراهی مجیدصفدری معاون توسعه ضمن حضور در محل کار پرسنل ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز دلاوری ها و شجاعت های غیورمردان رزمنده و امید توفیق برای ادامه مسیر آنان از ۱۹ نفر از همکاران ایثارگر، فرزندان و خانواده شهدا و جانبازان قدردانی کرد.

در این مراسم پیام قدردانی برای همکاران تقدیم شد که در  بخشی از متن آن آمده است:

هفته دفاع مقدس برای ما یادآور یکی از حماسه های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در آن انقلاب اسلامی و ملت مومن کشور عزیزمان ایران از گزند توطئه های شیطانی بیگانگان به سلامت عبور کرد و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی شده بود را به فرصتی برای اوج گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.
همه ما بر این باوریم که آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود همانطور که امروز نیز با وجود فشارهای شدید اقتصادی، مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستاده‌اند.
اینجانب به نمایندگی از همه همکاران در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این مناسبت بزرگ ملی را به جنابعالی که از ایثارگران و خانواده معظم ایشان هستید؛ تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء، پیروی از آرمان های آنان و سربلندی ایران عزیز را خواستارم.

مرتضی بانک

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.