مدير عامل منطقه ويژه اقتصادى شيراز؛ 

جذب سرمايه گذار در گرو تامين زير ساخت ها 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از توسعه قابل قبول واحدهای صنعتی و جذب مطلوب سرمایه گذار در این منطقه خبرداد.

به گزارش فرینا، نادر طیبی گفت: این موفقیت در شرایطی بدست آمده که بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در نواحی صنعتی مختلف کشور به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی و مالی در وضعیت تعطیل بسر می برند.

طیبی به وجود 62 کارخانه فعال و 70کارخانه درحال ساخت دراین منطقه هم اشاره کرد و بیان داشت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز ظرفیت جذب چندین برابری سرمایه گذار را دارد که البته تحقق این مهم در گرو همکاری شرکت های خدمات رسان و دستگاه های اجرایی است.
وی در تشریح جزئیات بیشتر این موضوع گفت: کمبود زیرساخت های همچون آب و برق از عمده محدودیت ها و مشکلاتی است که بر سره راه جذب سرمایه گذار و جهش تولید در منطقه قرار دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز یادآور شد: مطابق ماده 18 قانون چگونگى تشكيل مناطق ويژه اقتصادی، دستگاه های خدمات رسان موظفند زیرساخت هایی همچون آب، برق، گاز، تلفن و... را تا درب ورودى مناطق ویژه اقتصادی، شهرک ها و نواحی صنعتی فراهم سازند که متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

طیبی با اشاره به اينكه درصورت تامين زيرساخت ها پروسه جذب سرمايه گذار با سرعت پيش خواهد رفت تاکید کرد: از تمام این دستگاه ها تقاضا داریم با توجه به شعار جهش تولید و همچنین رونق تولید و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری این زیر ساخت ها را در منطقه ویژه اقتصادی تامین کننده تا متولیان باخیال آسوده تری نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.