بازگشت 15 واحد غیر فعال در پیام به چرخه تولید 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه اشتغال زایی و حمایت از تولید به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای پیش روی این منطقه در سال جهش تولید است گفت: اقدامات انجام شده موجب شد تا 15 واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: این واحدها بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند که با تلاش های صورت گرفته بار دیگر باز فعال و به چرخه تولید بازگشتند.
ثناگو مطلق گفت: با باز فعال سازی این تعداد واحد تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال بیش از 200 نفر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام فراهم شده است.
وی افزود: هدف بر این است تا با توجه به باز فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل در منطقه، زمینه اشتغال هر چه بیشتر و تولید را در پیام فراهم کنیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در ادامه با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در فاز چهار منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اعلام کرد که بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، با توسعه فاز چهار در سال جاری، 2 هزار شغل و تا پنج سال آینده ۱۰ هزار شغل جدید در این منطقه ایجاد می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.