با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

سرپرست جدید مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی سرپرست جدید مدیریت منابع انسانی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این حکم حمیدرضا صادقی را به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم معرفی کرده است.
مومنی ضمن تبریک به سرپرست جدید و آرزوی توفیق در اجرای تعهدات، خواستار بسترسازی مناسب در این بخش و استفاده از نیروهای انسانی ماهر و کارآزموده، متناسب با جایگاه شغلی آنان شد با این هدف که سطح ارایه خدمات به ارباب رجوع، به لحاظ کیفیت و کمیت ارتقا یابد.
وی همچنین بیان داشت: مدیران قوی، قدرت و سرعت سازمان را افزایش می دهند و سازمان می‌تواند از توانمندی آن‌ها برای ایجاد یک محیط کاری انگیزشی، سازنده و در حال بهبود استفاده کند که در آن سرمایه های انسانی شکوفا شده و ظرفیت هایشان به خوبی به کار گرفته می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: نیروی انسانی باید به عنوان دارایی یک سازمان دیده شود و این نکته کلیدی مدیریت منابع انسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مومنی همچنین ضمن قدردانی از زحمات علی عسکری مدیریت پیشین منابع انسانی، برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
 
متن این حکم به شرح زیر است:
به نام خدا 
بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت، نظر به سوابق تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به الطاف الهی، همکاری و مساعدت سایر همکاران، با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

گفتنی است، سیاست های مقام نخست سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر استفاده از نیروهای جوان، باهدف ساختارسازی برای ایجاد شبکه ای توانمند و پرقدرت به منظور پاسخگویی کارآمد به ارباب رجوع است که در چند سال اخیر در حال اجراست.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.