مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت فضای مجازی و طرح های خلاقانه برای توسعه ورزش جزیره قشم

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، گفت: ماه هاست که کشور درگیر شیوع ویروس منحوس کرونا شده و این فرصتی برای تغییر نگاه قهرمانان، مربیان و جامعه به مقوله ورزش است.

به گزارش فرینا، جلیل حقگویان ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: باید از فرصت ایجاد شده استفاده کنیم و به سمتی حرکت کنیم که نه تنها ورزش تعطیل نشود؛ بلکه باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه اندازی پویش آگاهی بخش و برگزاری وبینار‌های آموزشی و اجرای طرح های خلاقانه این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.
حقگویان ادامه داد: آموزش اصول، مبانی و تئوری های تربیت بدنی با استفاده از فضای مجازی می تواند تاثیر فراوانی در گسترش و توسعه ظرفیت های ورزشی منطقه داشته باشد و برنامه ریزی جهت هدفمندسازی ترویج ورزش با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی یکی از اولویت های مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم در این ایام است.
وی افزود: در مجموع 30 برنامه شامل مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه های تخصصی جهت آموزش اصول علمی مربوط به رشته های متنوع و... به مناسبت هفته تربیت بدنی و بیش از 100 برنامه دیگر تا پایان سال در سطح جزیره قشم اجرایی خواهد شد.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح در اجتماع است، بیان کرد: مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همواره سعی بر این داشته که جایگاه ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی روزمره شهروندان نقشی اساسی و بنیادی داشته باشد.
حقگویان تصریح کرد: امروز مسئولیتی سنگین متوجه جامعه ورزش و جوانان جزیره زیبای قشم است و تنها با تلاش می توان با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که در حرکت پرشتاب ورزش وقفه ایجاد می‌کند، به سوی اهداف توسعه ورزش حرکت کرد.
به گفته وی؛ اگر بخواهیم جامعه ای پویا داشته باشیم باید به ورزش و فعالیت های بدنی اهمیت دهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا ورزش به عنوان مهمترین اصل در زندگی شهروندان نفوذ داشته باشد.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با قدردانی تلاش ها و حمایت های دلسوزانه مقام عالی سازمان منطقه آزاد قشم جناب آقای مهندس مومنی، روسای هیات ها و جامعه ورزش قشم، خاطرنشان کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش به تلاشگر، مدیران باشگاه ها، خیرین حوزه ورزش، دبیران تربیت بدنی مدارس، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان و اصحاب رسانه فعال در این زمینه تبریک عرض می نمایم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.