باحضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

برگزاری مراسم تجلیل از تلاشگران هنگ مرزي ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در مراسم تجلیل از تلاشگران هنگ مرزي ماکو گفت: امسال گراميداشت هفته نیروی انتظامی مقارن با آغاز ماه ربیع الاول شده است که انشااله با استعانت از پیامبر اعظم (ص)، در این ماه پرفضیلت بتوانیم در تقویت پایه های اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گامهاي موثري برداريم.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی با بیان اینکه امسال هفته ناجا با شعار باهم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده است اضافه کرد: این شعار دقیقاً ترجمان ضرورت توجه همه آحاد جامعه به این فرمایش پیامبر اعظم (ص) است که دو نعمت اساسی  یعنی امنیت و هم سلامتی را باید قدر بدانیم.

عبدالرحیمی گفت: به پاس تلاش ها، مجاهدت ها و ایثارگری همه دستگاه‌های امنیتی به ویژه مرزبانان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همینطور دستگاه اطلاعاتی امنیتی کشور امنیت پایدار را در سراسر کشور شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این خطه از میهن اسلامی مان نیز با اتحاد و همدلی بین ارگان های نظامی و مردم و با پشتیبانی یگانها و نیروهای مختلف و هم افزایی بین دستگاه ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم این پایداری در همه عرصه های توسعه کشور مستدام باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: موفقیت منطقه آزاد ماکو در كمك به تقویت اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای منطقه ای و بین المللی و نیز عمران و آبادی منطقه در گرو عنصر ارزشمندی به نام امنیت است و در اين فرايند است كه بايد هم در فراهم كردن بسترهاي لازم براي امنيت پايدار بكوشيم و هم قدردان تلاشگران در مسير ايجاد امنيت باشيم.

رئیس شورای تامین منطقه آزاد ماکو خاطر نشان ساخت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و عملکردهای همه بخش های نیروی انتظامی در مرزها  و در شهرها و روستاها برای مردم با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی تبیین گردد و جلوه هاي اقتدار اين نيرو كه اطمينان بخش از نظم و انضباط اجتماعي و امنيت در جامعه مي باشد در معرض ديد و اطلاع مردم قرار گيرد.
کردی در ادامه خواستار مشارکت اقشار مختلف مردم در برقراری امنیت و سلامت در جامعه شد و ابراز امیدواری كرد با مشارکت و توجه مردمی شاهد ارتقاي مستمر هر دو مقوله امنيت و سلامت جامعه که در این ماه ها به کررات مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند باشيم.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد ماكو تاكيد كرد: هفته نیروی انتظامی نقطه عطفی در مشارکت و جلب اعتماد مردم در تامین امنیت و سلامت جامعه قرار گیرد.
در پایان این مراسم از مرزبانان نمونه و نیروهای ساعی هنگ مرزی ماکو تجلیل بعمل آمد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.