برگزاری وبینار «بهداشت و بیماری های عمومی میگو» به میزبانی موسسه آموزش عالی قشم

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری وبینار «بهداشت و بیماری های عمومی میگو» به میزبانی موسسه آموزش عالی این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور آزاد با اعلام این خبر عنوان داشت: کارگاه آموزشی"بهداشت و بیماریهای عمومی میگو" توسط اداره شیلات و کشاورزی با همکاری موسسه آموزش عالی، با هدف ارتقا دانش و بهبود عملکرد پرورش دهندگان میگو جزیره قشم به صورت وبیناری برگزار شد.
وی افزود: تشریح عوامل بیماریزا و انواع بیماری های غالب در ایران و جهان و روش های پیشگیری و درمان در مزارع پرورش میگو از سرفصل های آموزشی در این دوره بود.
به گفته آزاد، ارایه توضیحات تکمیلی در مورد شرایط خاص اقلیمی قشم و توجه به شرایط بهداشتی و ایمنی زیستی مزارع پرورش میگو از دیگر مباحث مطرح شده در این وبینار بود.
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: دوره بعدی با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته، باعنوان "آشنایی با صنعت پرورش میگو"، هفته ی آینده برگزار می شود.
شایان ذکر است، وبینار "بهداشت و بیماری های عمومی میگو" با حضور 15 نماینده از شرکت های فعال و دارای مجوز فعالیت اقتصادی روز دوشنبه 28 مهرماه به میزبانی موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.