بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مراحل آماده سازی پیست اتومبیلرانی مسابقات اسلالوم قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آخرین مراحل آماده سازی و تست محل پیش بینی شده جهت برگزاری نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم دیدن کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم ضمن حضور و بازدید چندین ساعته از بخش های مختلف با مسئولان برگزاری این مسابقه درخصوص آخرین وضعیت آن به بحث و تبادل نظر پرداخت.
فنس کشی، ترمیم و بازسازی پیست شامل مرمت آسفالت پیست اتومبیلرانی و محوطه ورودی ورزشکاران و تماشاگران، طراحی جایگاه تماشاگران و مقامات، نورپردازی جهت روشنایی در شب از جمله اقداماتی است که در این بازدید مورد بررسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هیات همراه و داوران این سری از مسابقات قرار گرفت.
براساس این گزارش، نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم در پنج کلاس 1300، 1400، 1600، 1800 و بالای 2000 سی سی، روز پنجشنبه یکم آبانماه برگزار می شود.
در این سری از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان، به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت های فردی به صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده و با هم به رقابت می پردازند.
داشتن گواهینامه معتبر، کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث شرط ثبت نام از شرکت کنندگان برای شرکت در این دوره از مسابقات بوده و قرار است این مسابقات در میدان طالقانی (گلدن سیتی) با حضور شرکت کنندگان و علاقه مندان برگزار شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.