معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

ورود قاطع سازمان منطقه آزاد قشم به موضوع تکریم ارباب رجوع

معاون توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای طرح چرخش شغلی برای برخی از کارشناسان و روسای ادارات در راستای عمل به منویات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ورود قاطع به بحث تکریم ارباب رجوع در این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، عابدین سعادتفر با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای ورود قاطع به بحث تکریم ارباب رجوع، ضمن بازرسی از واحدهای سازمانی که با ارباب رجوع در ارتباط هستند  و کسب نظر مخاطبین مردمی، نسبت به اجرای طرح چرخش شغلی (Job Rotation ) برای برخی از کارشناسان و روسای ادارات این سازمان اقدام شد.
سعادتفر با اشاره به جابجایی شغلی 15 نفر در راستای اجرای طرح چرخش شغلی، افزود: تا کسب رضایت حداکثری مردم این مسیر را ادامه خواهیم داد.
وی تصریح کرد: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورایعالی اداری رسیده و در سطح سازمان منطقه آزاد قشم نیز در حال اجراست.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: انتظار ما از کارمندان و روسای ادارات و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، پایبندی به اخلاق اسلامی در مواجهه با ارباب رجوع، خلوص نیت در انجام وظیفه، رفتار همراه با صبر و تواضع و احترام در محیط اداری و رعایت عدل و انصاف در کنار نظم و انضباط است.
سعادتفر در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و تاکیدات مستقیم مقام ریاست جمهوری مبنی بر حمایت از سرمایه گذاری در مناطق آزاد اقداماتی نظیر طرح تکریم ارباب رجوع، مکانیزاسیون اداری و  شفاف سازی سازمانی در دستور کار سازمان قرار گرفته است و یقیناً حرکت در این مسیر می تواند باعث رضایت مندی و اطمینان خاطر سرمایه گذاران در این منطقه گردد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.