در احکام جداگانه‌ای از سوی عبدالرحیم کردی صورت گرفت؛

سه انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار

طی احکامی از سوی عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، «سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی»، «سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان» و «سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان» منصوب شدند.

به گزارش فرینا، طی حکمی از سوی عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، عباس نوربخش به عنوان بعنوان سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی سازمان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ امیداست با اتکال به عنایات حضرت حق، جدیت، تلاش و تشریک‌مساعی با سایر همکاران و عمل براساس ضوابط و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و در چارچوب اهداف سازمان منطقه آزاد چابهار شاهد موفقیت جنابعالی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله باشیم. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین در حکم دیگری از سوی عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، طاهره شهرکی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منصوب شد.

در بخشی از حکم طاهره شهرکی آمده است؛ انتظار است در سال جهش تولید با توکل به خداوند متعال، توجه به منویات مقام معظم رهبری، اهداف عالیه نظام و به‌کارگیری تجربه، توان، مشارکت فکری و عملی مدیران، همکاران و اندیشمندان و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های سازمان ضمن ایفای مطلوب وظایف محوله، موجبات توسعه امور فرهنگی، اجتماعی و رشد امور گردشگری با تمرکز بر سند مسئولیت اجتماعی سازمان را فراهم آورید. توفیق روزافزون شمارا در راستای انجام وظایف محوله و تحقق اهداف کلان سازمان بر مبنای نقشه راه و براساس ضوابط و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم. طاهره شهرکی، مدیریت حوزه‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل و گردشگری سازمان را در کارنامه کاری خود دارد.

سومین حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، به انتصاب محمداکبر چاکرزهی به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان اختصاص دارد.

در بخشی از حکم سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان آمده است؛ انتظار است با توکل به خداوند متعال، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری، با بهره‌مندی حداکثری از تمامی پتانسیل‌های درون و برون‌سازمانی، ظرفیت‌های کمی و کیفی موجود منابع انسانی، مشارکت سازنده با کلیه معاونین و مدیران سازمان در راستای انجام مأموریت‌های تخصصی معاونت مذکور باهدف ایجاد سازمانی پویا، برنامه محور، یادگیرنده و پاسخگو با بهره‌گیری از تجربه، توان و مشارکت فکری و اجرایی کلیه نیروهای بهره‌ور در انجام مأموریت‌های این معاونت تلاش نمایید. توفیق روزافزون شمارا در راستای انجام وظایف محوله و تحقق اهداف کلان سازمان بر مبنای نقشه راه و براساس ضوابط و قوانین مربوطه از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمداکبر چاکرزهی پیش‌ازاین به‌عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان در حال فعالیت بوده و پست فرمانداری شهرستان‌های نیکشهر، سراوان، سرباز، خاش و همچنین مسئولیت جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های نیکشهر، ایرانشهر و چابهار را در کارنامه کاری خود دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.