مومنی:

ضرورت پاسخگویی به درخواست های ارباب رجوع در اسرع وقت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدیدی سرزده از معاونت عمرانی و مدیریت املاک و مستغلات و حقوقی این سازمان گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن، یکی از اولویت های نظام اداری این سازمان است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا مومنی ضمن بررسی وضعیت پاسخگویی کارمندان به مراجعه کنندگان در معاونت عمرانی و مدیریت املاک و مستغلات و حقوقی این سازمان، بیان داشت: رضایت مردم از خدمات ما یکی از شاخص های اصلی سنجش کار آمدی و رشد در این منطقه است.
وی ادامه داد: مواردی مانند سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع از عوامل جلب رضایت ساکنان و سرمایه گذاران و به دنبال آن جلب اعتماد و ارتقا وجه سازمان میان جامعه جزیره است.
مومنی تاکید کرد: درصورتی که در این بازدیدها و بررسی ها، ثابت شود که حق و حقوقی از مراجعه کنندگان تضییع شده، معاونت و مدیریت مربوطه باید پاسخگوی کم کاری و اهمال صورت گرفته از سوی کارمند تحت امر خود باشد.
وی با اشاره به لزوم احترام متقابل گفت: حفظ احترام و عزت نفس کارمندان نیز که سرمایه های انسانی این سازمان محسوب می شوند، برای ما اهمیت بسزایی دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان عنوان داشت: تعامل بین کارمندان و ارباب رجوع، تعادل در جامعه و تسریع در پاسخگویی انجام امور را درپی خواهد داشت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.