در جوابیه سازمان منطقه آزاد قشم به نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی عنوان شد؛

تشویش اذهان عمومی تحت لوای خدمت به مردم

سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به اظهارات اخیر احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش فرینا، این سازمان در پاسخ به اظهارات اخیر احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای صادر کرد. 
خداوند متعال در آیه‌۳۶ سوره اسراء می‌فرمایند: "وَلَا تَقۡفُ مَا لَیۡسَ لَكَ بِهِۦ عِلۡمٌۚ إِنَّ ٱلسَّمۡعَ وَٱلۡبَصَرَ وَٱلۡفُؤَادَ كُلُّ أُو۟لَـٰۤىِٕكَ كَانَ عَنۡهُ مَسۡـُٔولࣰا"[سوره اﻹسراء 36]و از آنچه به آن علم نداری، پیروی نکن، بدون شک گوش و چشم و دل، هر یک از اینها از آن باز خواست خواهند شد.
در پی اظهارت روز گذشته آقای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی و ایراد ادعاهایی علیه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد  قشم‌، مراتب ذیل جهت تشحیذ و تنویر افکار عمومی بویژه شهروندان منطقه آزاد قشم اعلام می‌گردد:
آقای احمد مرادی در مصاحبه‌ای پس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، ضمن ایراد افترا و اتهاماتی اثبات نشده به شخص مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بار دیگر نشان داد که به هیچ عنوان در پی فسادستیزی، تحقیق و بررسی حقوقی و قانونی از عملکرد این سازمان نبوده، بلکه سعی دارد از این طریق همچنان به داوری ناعادلانه و تخریب مدیران و پرسنل زحمتکش سازمان منطقه آزاد قشم ادامه دهد‌‌.
مشارالیه در بخشی از اظهارات خود به صراحت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را به ((اختلاس)) و ((سوء استفاده مالی‌)) متهم نموده و از سپردن مسئولیت اداره منطقه آزاد قشم به مدیرعامل دلسوز و خدوم این سازمان‌، ابراز تاسف می‌نماید‌.
از وی باید پرسید بر چه مبنای قانونی و به نقل از کدام منبع موثق خبری به اتهام اختلاس مدیرعامل منطقه پی برده است؟ 
اساسا تاکنون چنین اتهام یا پرونده‌ای علیه مدیرعامل منطقه آزاد قشم در هیچ مرجع قضایی در سطح کشور مطرح نگردیده و بدیهی است ایراد چنین افترا و اتهام بزرگی به هر شخص حقیقی اعم از دولتی یا غیردولتی، عواقب قانونی را برای اتهام‌زننده و مفتری در پی خواهد داشت‌.
نکنه اینجاست که هنوز چند روز از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جلسه اعضا ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوع و حرام بودن اتهام‌زنی و افترا و هتک حیثیت اشخاص بویژه مسئولان دولتی نگذشته و نماینده‌ای که داعیه ولایتمداری و انقلابی بودن دارد‌، ذره‌ای از این نهیب حکیمانه مقام عظمای ولایت را در کلام و اظهارات خود رعایت ننموده است‌‌.
علی‌رغم تهمت‌ها و اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس از سوی این نماینده مجلس، همان‌گونه که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به دفعات تاکید نمودند، این سازمان خصوصا عالی‌ترین مقام آن، از تحقیق و تفحص ابایی نداشته و چنانچه هر کدام از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سوال و ابهامی درخصوص عملکرد سازمان داشته باشند، با سعه‌صدر و در چارچوب قانون و احترام، پاسخگوی سوالات ایشان خواهد بود.
در پایان ضمن تکذیب قاطعانه هرگونه اتهام یا پرونده اختلاس و سوء استفاده مالی برای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌، بار دیگر ضمن دعوت نماینده مذکور به رعایت تقوا در اظهارات و بیانات خود‌، سازمان منطقه آزاد قشم حق پیگیری قانونی افترا و هتک حیثیت و ادعاهای واهی نماینده مذکور را از طریق مراجع ذیصلاح قضایی همچنین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود محفوظ می‌داند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.