برگزاری نشست رفع موانع تولید و راهکارهای توسعه صنعت شیلات در قشم

نشست بررسی و رفع موانع و مشکلات تولید و ارائه راهکار جهت توسعه و تسهیل فرآیند تولید و صادرات شیلات و آبزیان با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و سرمایه گذاران این حوزه برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و فعالیت های خوبی که در زمینه تولید و صادرات شیلات و آبزیان در قشم انجام شده، اعلام کرد که این منطقه آزاد قشم با تمام توان خود به دنبال تسهیل فرآیند صدور مجوزهای در بخش های مختلف تولید و صادرات است و از فعالان این حوزه حمایت می کند.
فعالان حوزه شیلات و آبزیان جزیره قشم در این جلسه به بیان مشکلات و موانع پیش روی خود مطرح کردند و در ادامه راهکارها و پیشنهاداتی جهت تسهیل تولید و رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان این حوزه و توسعه صنعت شیلات و آبزیان ارائه شد.
همچنین در این جلسه پیشنهاداتی پیرامون افزایش کیفیت محصولات تولید شده در قشم همسو با رعایت استانداردهای مورد در بخش های مرتبط با تولید، فرآوری و بسته بندی محصولات شیلاتی برای صادرات و معرفی بهتر برند محصولات شیلاتی تولید شده در جزیره مطرح گردید.
براساس این گزارش، در پایان این جلسه مقرر گردید تا جلسات مشابهی میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان حوزه شیلات و آبزیان قشم و مدیران مرتبط با حوزه های مختلف برگزار شود تا از این طریق با حذف موانع و مشکلات پیشرو، شاهد تسهیل تولید و افزایش ظرفیت صادراتی در منطقه باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.