به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

انتصاب روسای هیات های بدمینتون و ووشو منطقه آزاد قشم

روسای هیات های بدمینتون و ووشو منطقه آزاد قشم به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم توسط روسای فدراسیون های مربوطه منصوب شدند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري فارس، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم حکم انتصاب احمد رحیمی هلری به عنوان رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد قشم و مهدی نصیری، رییس هیات ووشو منطقه آزاد قشم را به آنان اهدا کرد.
در حکم صادره از سوی محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران خطاب به محمد رحیمی هلری آمده است؛
بنا به پیشنهاد مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم، جنابعالی به عنوان رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد قشم محسوب می گردید. از جنابعالی تقاضا دارد ضمن هماهنگی با مسوولین منطقه آزاد قشم و مسئولین فدراسیون نسبت به پیشرفت بدمینتون آن منطقه تلاش نمایید. موفقیت شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان خواستارم.
همچنین در حکم صادره از سوی امیر صدیقی، رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران خطاب به مهدی نصیری آمده است ؛
احتراماً با عنایت به انتخاب جنابعالی در جهت اجرای بند ۴ ماده ۷ آیین نامه هیات های ورزشی به موجب این حکم، به مدت چهار سال، به عنوان رییس هیات ووشو منطقه آزاد قشم منصوب می‌گردید. توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام امور محوله از خداوند متعال خواستاریم.
گفتنی است، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جلیل حقگویان، مدیر ورزش و جوانان این سازمان احکام مذکور را به روسای این هیات ها ابلاغ کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.