مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

آغاز کاشت گل های فصلی در خیابان ها، میادین و پارک های شهر درگهان

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم از آغاز کاشت گل های فصلی در خیابان ها، میادین و پارک های شهر درگهان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، امیر سلکی با اعلام این مطلب گفت: این اقدام با هدف ارتقاء سطح سلامت روحی شهروندان، تغییر فضای شهر و رنگ بخشیدن به سیما و منظر شهری درگهان انجام می شود.
سلکی تغییر فصل را یکی از فرصت های ارزشمند برای مدیریت شهری خواند و افزود: با توجه به اتفاق ناخوشایند شیوع ویروس کرونا در جامعه ضروری است که با زیباسازی شهر و تنوع بخشیدن به سیما و منظر شهری، روح و روان مردم را تسکین و دل های آنها را شاداب کرد.
 سلکی کاهش آلودگی هوا را هم از اهداف غایی کاشت هرگونه گیاه از جمله گل های فصلی دانست و تصریح کرد: نکته قابل توجه ای که امسال در زمینه کاشت گل های فصلی در درگهان روی داد این بود که برای اولین بار گلدان های پرتابل( قابل حمل) در جزیره قشم در درگهان نصب شد و امکان انعطاف در تنظیم و هماهنگی در جانمایی و تزیین این گل ها را برای مدیریت شهری درگهان فراهم ساخت.
شهر درگهان واقع در 20 کیلومتری غرب شهر قشم، بزرگ ترین مرکز تجاری منطقه آزاد قشم محسوب می شود که همه ساله میلیون ها نفر از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای بازدید و خرید از بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ تجاری به این شهر سفر می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.