نفرات برتر مسابقات شطرنج شب های جزیره قشم مشخص شدند

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از مشخص شدن نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات شطرنج شب های جزیره قشم به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل نسل برنا، جلیل حقگویان اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها که روز دوشنبه (4 آذرماه) برگزار گردید 13 شطرنج باز به صورت مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: در ایام شیوع کرونا و با تعطیل شدن اماکن و مسابقات ورزشی، مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم و هیات شطرنج این منطقه اقدام به برگزاری مسابقات مجازی و به صورت آنلاین کرد.
به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم؛ در پایان هفتمین دوره مسابقات شطرنج شب های جزیره قشم که به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد، امیرحسین دژدار با کسب 8 امتیاز موفق به کسب مقام نخست در این دوره از رقابت ها گردید.
حقگویان در ادامه تصریح کرد: همچنین آقایان محمود حسن نسب برنطینی با کسب 7 امتیاز و پون شکنی 31 و امیررضا کریمی لاسکی با کسب 7 امتیاز و پون شکنی 29.5، به ترتیب موفق به کسب مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقه شدند.
وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، شطرنج به عنوان یکی از ورزش های دارای پتانسیل فعالیت در فضای مجازی در زمره ورزش هایی قرار گرفته که می تواند در مسیر توسعه قرار گیرد و مشارکت خوبی در این زمینه میان علاقه مندان به رشته ورزشی ایجاد شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.