مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد؛

آغاز عملیات کاشت بیش از ۳۰۰ هزار بوته گل فصلی در شهر قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات کاشت بیش از ۳۰۰ هزار بوته گل فصلی در شهر قشم خبر داد و گفت: هدف اصلی از این عملیات سالم سازی محیط زیست، زیباسازی منظر و سیمای شهر قشم و ایجاد طراوت، نشاط و شادابی برای شهروندان این شهر است.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، فرج طهماسبی با بیان این مطلب افزود: شرایط مطلوب آب و هوایی جزیره قشم در نیمه دوم سال باعث شده که این مدیریت کاشت این گل ها را در این برهه زمانی به عنوان یک وظیفه اجتماعی برای نیل به این اهداف در دستور کار قرار دهد.
طهماسبی انواع این گل ها را شامل اطلسی، جعفری، شمعدانی، گازانیا، میمون، قرنفل، اطلسی ایرانی اعلام کرد و گفت: کاشت این گل ها  در سطح میادین، معابراصلی و پارک های شهر قشم  در دست اجرا است و تا پایان سال نیز گل های متنوع دیگری فضای سبز قشم را رنگین می کند.
وی اضافه کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته با طراحی های جدید و کاشت گل های خوش رنگ و با طراوت، نشاط و شادابی را به شهروندان قشمی هدیه داده و شاهد چهره متفاوتی از قشم خواهیم بود.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تلاش نیروهای این مدیریت جهت زیباسازی شهر با گیاهان متنوع، یادآور شد: با رشد  درختان معطر و گلدار دایمی کاشته شده در سال های گذشته و امسال مانند؛ گل کاغذی، جاتروفا، پلومریا، سرانتیس، خرزهره، یاس درختی، تاکاما، کوردیا، آدنیوم و یوکا چهره فضای سبز شهر قشم رنگارنگ شده است.
طهماسبی تصریح کرد: با کاهش محدودیت‌های اعمال شده برای مهار ویروس کرونا، شهرنشینان نسبت به اهمیت فضاهای سبز بیشترآگاه شده‌اند و شهروندان بیش از گذشته، به نشاط اجتماعی و امیدآفرینی نیاز دارند که بخشی از آن باید در طراحی‌های شهری، خودنمایی کند و حفظ زیبایی شهر در این برهه زمانی مسئولیتی است که هم چنان ادمه داشته و این مدیریت تمام روزهای سال خود را به آن متعهد می داند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.