مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

اولین جلسه ساماندهی وسایل حمل بار مربوط به اتباع خارجی برگزار شد

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری اولین جلسه تخصصی ساماندهی چرخ دستی ها و وسایل مخصوص حمل بار مربوط به اتباع خارجی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از مهر، امیر سلکی با بیان این مطلب اظهار کرد: این جلسه با هدف ساماندهی انواع گاری، چرخ دستی و سایر وسایل حمل بار مرتبط با اتباع خارجی به منظور مدیریت جهت بالا بردن امنیت و سرعت، شناسایی و ساماندهی باربران و حمایت حقوقی، اجتماعی و رفاهی آنان برگزار شد.
سلکی ادامه داد: این ساماندهی در راستای پیشگیری از سرقت های احتمالی و جابه جایی کالاهی غیرمجاز، ایجاد انضباط ترافیکی در بازار و متجمع های تجاری درگهان، کنترل هزینه حمل بار برای کسبه و شهروندان و رعایت امنیت سرعت و کیفیت در حمل بار اجرایی می شود.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: ایجاد هماهنگی بین ماهیت، ساختار و فعالیت های تجاری کنونی از ضروری ترین اقدامات جهت بازگرداندن نظم و انضباط در عبور و مرور و حمل و نقل کالا است.
به گفته سلکی؛ با ساماندهی وضعیت اتباع خارجی، رفاه حال و بهینه کردن ارائه خدمات می توان برنامه ریزی دقیق جهت انجام اقدامات لازم برای حل مشکلات آنها را به انجام رساند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی در حوزه ساماندهی اتباع خارجی مجاز در حال اجراست و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته برنامه های پیشنهادی توسط بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم برای حل مشکلات و ارائه خدمات شایسته به اتباع خارجی مجاز در این منطقه جمع بندی شده و در اختیار مسئولان اجرایی مرتبط قرار گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.