با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

انتصاب مشاور جدید مدیرعامل در امور خانواده شهدا و ایثارگران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی مشاور جدید در امور خانواده شهدا و ایثارگران منطقه آزاد قشم را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از نسل برنا، حمیدرضا مومنی در این حکم فرزاد میراب زاده اردکانی را به عنوان مشاور جدید مدیرعامل در امور خانواده شهدا و ایثارگران منطقه آزاد قشم معرفی کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم بر لزوم برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت حمایت و ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران جزیره قشم تاکید کرد.

مومنی بیان کرد: بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها و خانواده شهدا، پشتوانه های انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: باید به شکل مستمر پیگیر مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران جزیره بود و با ایجاد ارتباطات قوی تسهیلاتی را برای حل و فصل مشکلات این خانواده های عزیز و ارجمند فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: امیدواریم با بسیج امکانات موجود و سرمایه های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای حمایت و خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی به کار گرفته شود.

براساس این گزارش، متن حکم انتصاب مشاور جدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران به شرح زیر است:

جناب آقای فرزاد میراب زاده اردکانی

با عنایت به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مشاور اینجانب در امور خانواده شهدا و ایثارگران منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

حمیدرضا مومنی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

گفتنی است، فرزاد میراب زاده اردکانی مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران سابقه حضور به عنوان عضو کمیسیون مالی شورای شهر دوره دوم شهرستان قشم، مسئول نیروی انسانی بسیج ادارات شهرستان قشم، مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری فرماندار قشم، مشاور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم و... را در کارنامه کاری خود دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.