تقدیر از کادر بهداشت و درمان بندر ماهشهر

از کادر درمان ماهشهر با حضور مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فرینا به نقل از خوزنیوز، در ابتدای این آیین که با حضور جمعی از مدیران و کادر درمانی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و اورژانس راه زینب بندر امام (ره) برگزار ‌شد، شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در بازه زمانی یکساله جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا پرداخت و از حمایت و پشتیبانی‌های مجموعه صنعت پتروشیمی و شورای راهبردی در این خصوص تقدیر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: ماهشهر به دلیل موقعیت ویژه‌ای که دارد روزانه محل رفت وآمد افراد مختلفی است که ممکن است هریک از این افراد ناقل بیماری باشند و همین موضوع باعث سنگین‌تر شدن حجم کاری برای کادر درمانی می‌شود.

شهیدی نیا پشتیبانی از مجموعه‌های مرتبط با سلامت شهروندان را از مسئولیت‌های مهم شرکت‌های پتروشیمی دانست و تصریح کرد: تا ریشه کن شدن این بیماری در کنار عزیزان کادر درمان خواهیم بود.

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز با اشاره به کمک ۸۰ میلیاردی شرکت‌های پتروشیمی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، همراهی اعضای شورای راهبردی در این زمینه را شایسته تقدیر دانست.

زمزم افزود : از آغاز ورود ویروس کرونا به کشور، هم دلی خوبی میان مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی برای کمک به کادر درمانی جهت مقابله با ویروس کرونا وجود داشت و تمام طرح‌ها و پیشنهاداتی که در این زمینه مطرح می‌شد، به راحتی به تایید همه اعضای شورای راهبردی می‌رسید.

وی تصریح کرد: تمام این همیاری‌ها صرفا جهت پوشش بعضی از نیاز‌های مجموعه بهداشت و درمان شهرستان است و امیدواریم که همه مردم با مراعات بیش از پیش اصول بهداشتی به ریشه کن شدن این ویروس و در نتیجه برداشته شدن این بار سنگین از دوش کادر درمانی کمک کنند.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.