رفع تصرف 37.3 هزار مترمربع به ارزش 22.3میلیارد ریال از اراضی ملی در روستای دفاری قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف 37هزار و 300مترمربع از اراضی ملی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای دفاری قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین: مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب گفت: این اقدام در اجرای سیاست‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین‌خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم و وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
وی ارزش تقریبی این قطعه زمین رفع تصرف‌شده را که در خارج از محدوده طرح هادی مصوب روستای دفاری واقع‌شده است افزون بر 22میلیارد و 380 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این یگان پس از انجام استعلامات قانونی و با دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم در معیت مأمورین انتظامی با تخریب سد و بند خاکی این قطعه از اراضی ملی را رفع تصرف کرد.
مازندرانی با تقدیر از حمایت‌های بی‌شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت‌های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم. از فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و سایر مسوولانی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.