صندوق پژوهش و فناوری ارس در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی دفتر تاسیس می کند

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور منطقه آزاد ارس گفت: با تصویب هیات مدیره و در راستای ارایه خدمات مناسب و سریع به شرکتهای دانش بنیان و فناور استان بزودی با تامین نیروی مورد نیاز و تحویل محل از طرف ریاست پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، این دفتر افتتاح می شود.

به گزارش فرینا، پریسا بهلولی گفت با افتتاح این دفتر متقاضیان خدمات از جمله تسهیلات و صدور ضمانت نیازی به حضور در دفتر منطقه آزاد ارس ندارند.
بهلولی افزود: صندوق پژوهش و فناوری ارس بعنوان عامل مالی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، خدمات متنوع مالی و سرمایه گذاری از جمله صدور ضمانت نامه جهت تضمین حضور شرکت ها در مناقصات و معاملات دولتی، اعطای تسهیلات مختلف همچون نمونه سازی، تولید صنعتی، تامین محل فعالیت، سرمایه در گردش و ...و همچنین مشارکت در طرح های دانش بنیان و فناور را ارائه می نماید.
 وی گفت: شرکت های دانش بنیان و فناور می توانند جهت آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق به سایت اینترنتی صندوق به آدرس www.arasfund.ir مراجعه نمایند.
 اضافه می شود صندوق پژوهش و فناوری ارس اولین صندوق پژوهش فناوری شمالغرب کشور است که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری تبریز و شرکت همگامان طی سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.