مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

رشد 31 درصدی صدور مجوزهای صنعتی در 9 ماهه سال جاری

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از رشد 31 درصدی مجوزهای صادر شده برای فعالیت صنعتی در این منطقه از تا پایان 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، محمد مهدی برنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا پایان آذرماه امسال 88 مورد مجوز فعالیت صنعتی در این منطقه صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (67 مورد) رشد 31 درصدی داشته است.
برنجی ادامه داد: در این مدت افزون بر ۷۹ میلیون دلار کالا توسط 202 شرکت و واحد تولیدی فعال که در چهار شهرک صنعتی طولا، فجر، کاوه و سوزا مشغول فعالیت هستند، تولید شده است.
به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم؛ این شرکت‌ها با سرمایه‌ای افزون بر ۳۴ هزار میلیارد ریال و هشت میلیون دلار مشغول فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: بیش از هم اکنون ۶ هزار و ۳۵۰ نیروی کار در قالب شرکت‌های تولیدی فعالیت می‌کنند که بسیاری از محصولات تولیدی این شرکت‌ها به حوزه صادرات اختصاص دارد.
از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ طرح سرمایه گذاری ریالی- ارزی با ارزش بیش از ۵۵۴ میلیارد ریال و ۷۷ میلیون یورو در زمینه‌های شیلات، صنعتی، نفت و انرژی در منطقه آزاد قشم ایجاد شده است و طرح های دیگری نیز در دست احداث هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.