مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛

كسب مقام دوم ارزیابی خبری روابط عمومی های ادارات کل توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: در ارزیابی خبری روابط عمومی های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در سه ماهه سوم سال جاری، این اداره کل در رتبه دوم ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری، کسب این مقام را در سطح کشور برای قشم حائز اهمیت دانست و افزود: انتشار اخبار به شکلی هدفمند و یکپارچه از سوی روابط عمومی‌های یک سازمان یا نهاد در انسجام ‌بخشیدن به ‌نظام اطلاع‌ رسانی کمک زیادی کرده و مردم را از ماهیت فعالیت‌های یک‌ نهاد و سازمان، آگاه می‌کند.
وی با اشاره به نحوه ارزیابی عملکرد خبری در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور گفت: در فرآیند این ارزیابی افزون بر 20 خبر از هر اداره کل انتخاب و مؤلفه‌هایی همچون تیتر خبر، لید خبر، مشروح خبر و عکس آن به تفکیک مورد بررسی و امتیازدهی قرارگرفته است.
به گفته کمساری در این ارزیابی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم توانست به‌ صورت مشترک با ادارات کل اصفهان، بوشهر، گلستان و خراسان شمالی امتیاز 93 را کسب کرده  و مانند ارزیابی سه ماهه دوم سال جاری در رتبه دوم تولید محتوا در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم فعالیت ادارات کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارای تنوع و گستردگی بسیار خواند و یادآور شد: این موضوع باعث گستردگی اخبار و گزارش‌ها در حوزه اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی می شود و طراحی و تدوین دستورالعمل‌ در نظام جامع اطلاع‌ رسانی و خبررسانی را ضروری می ‌سازد.
کمساری با تشکر از تلاش های همکاران خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی، هر موفقیتی را در این اداره کل مرهون همکاری و هماهنگی همه همکاران  در این مجموعه دانست.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :