رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

26.1هزارمترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش 27.4میلیارد ریال در روستاهای لافت و تلمبو رفع تصرف شد

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سه قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای لافت و تلمبو جزیره قشم مجموعا به مساحت 26هزار و 187 مترمربع از سوی این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر 27میلیارد و 474 میلیون ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت مامورین پاسگاه انتظامی لافت و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.
وی درباره مشخصات هر یک از قطعات رفع تصرف شده هم گفت: دو قطعه از این اراضی واقع درخارج از محدوده طرح هادی روستای لافت، بر جاده اصلی، جنب مجتمع تجاری میعاد شامل قطعه اول به مساحت 19هزار متر مربع به ارزش تقریبی 38 میلیارد ریال و قطعه دوم به مساحت دو هزار و 287 مترمربع به ارزش تقریبی چهارمیلیارد و 574 میلیون ریال مجموعاً به مساحت 21 هزار و 287متر مربع و به ارزش تقریبی 42 میلیارد و 574 میلیون ریال بود.
مازندرانی قطعه دیگر را واقع درخارج ازمحدوده طرح هادی روستای تلمبو قشم به مساحت چهارهزار و  900 مترمربع به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 900 میلیون ریال قشم اعلام کرد.
وی گفت: عملیات رفع تصرف این اراضی از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت. 
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.