مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی؛

پشتیبانی حداکثری سازمان بنادر از فعالان دریایی و بندری متناسب با شعار سال

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان متناسب با شعار امسال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌ زدایی‌ها» در فرآیند تخلیه و بارگیری و نگهداری کالا، هرگونه حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان برای تسهیل در فرآیند واردات و صادرات کالا را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش فرینا، محمد راستاد اظهارداشت: از وظایف ذاتی حوزه بنادر و دریانوردی در محدوده بنادر بازرگانی، ارائه خدمات تخلیه، بارگیری و عملیات لجستیکی و در بخش دریایی امور حاکیمتی است.

راستاد افزود: با توجه به شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تکالیفی بر عهده سازمان بنادر است که در این راستا از بخش خصوصی به خصوص واحدهای فعال در مراکز تولیدی در پسکرانه بنادر حمایت خواهیم کرد. 
 
او اضافه کرد: یکی از کارهای مهم سازمان بنادر و دریانوردی پشتیبانی از مراکز تولیدی و تاسیسات صنعتی است که در محدوده تحت مسئولیت و نظارت سازمان بنادر و دریانوردی فعال هستند.  

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، تولیدکنندگان داخلی که محصولات خود را از طریق بنادرتجاری کشور صادر می‌کنند، نیز مشمول مکانیزم‌های حمایتی خواهند شد و به طور قطع با رفع موانع؛ فعالان اقتصادی با حداقل هزینه محصولات خود را از بنادرتجاری صادر می کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید، اقدامات قابل توجهی در تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی اعم از تجهیزات دریایی و بندری صورت گرفته است که در سال جاری با جدیت بیشتری سفارش به سازندگان داخلی دنبال می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :