رمضان 1400 با «هلال اروند»

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بخش های مختلف ویژه برنامه ی این سازمان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش فرینا؛ قدرت اله طمیمیان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ماه رمضان، گفت: از 25 فروردین الی 24 اردیبهشت ماه هرشب با ویژه برنامه« هلال اروند» مهمان نگاه شما هستیم.

طمیمیان در خصوص بخش های مختلف این ویژه برنامه، توضیح داد: هر شب مهمان های ویژه ای خواهیم داشت و یک شخصیت جذاب عروسکی که برای اولین بار از آن رونمایی می شود، در اثنای برنامه های شبانه حضور خواهد داشت و بر جذابیت آن می افزاید.

وی افزود: در شب های رمضان شاهد هنرنمایی اهالی موسیقی و شعرای عرب و فارس خواهیم بود و در کنار آن نیز کارشناسان مذهبی با یک موضوع خاص در خدمت مردم خواهند بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، ویژه برنامه «هلال اروند» را فرصتی برای ارائه گزارش توسط مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: بنا شده مسئولین شهری نیز با حضور در این ویژه برنامه بتوانند عملکرد دستگاه متبوع خویش را برای همشهریان بازگو و آنها را در جریان امور قرار دهند.

طمیمیان، اجرای برنامه های شاد و مفرح را از لزومات این ماه پر برکت دانست و تصریح کرد: در همین راستا شاهنامه خوانی، برنامه های ورزشی، مسابقات، سرود، نمایش های طنز و … در دستور کار عوامل این ویژه نامه قرار گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :