پایش میدانی امکانات و زیرساخت‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی توسط سرپرست سازمان

سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان در آستانه فصل گردشگری منطقه،اقدام به بازدید از مجموعه تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی نمود.

به گزارش فرینا، در این بازدید گزارشی از سوی قائم مقام معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و مدیران گردشگری و پشتیبانی سازمان نیز ارایه شد، و آخرین وضعیت امکانات مجموعه براساس استانداردهای لازم و رعایت دستوالعمل های ستاد ملی کرونا مورد بررسی قرار گرفته و بر آماده بودن تمامی شاخص ها،امکانات و تجهیزات تفریحی موجود در این مجموعه بزرگ در شرایطی که امکان پذیرایی از گردشگر از سوی نهادهای ذی ربط صادر شود، تأکید شد.

مجهزترین و بزرگترین مرکز تفریحات دریایی شمال کشور در زمینی به مساحت 5.5 هکتار و با امکانات متنوعی برای تفریحات دریایی و ساحلی بانوان و آقایان مشتمل برطرح ساحلی،استخر سرپوشیده مشرف به دریای خزر،سالن انتظامات و ورودی،دو ساختمان رختکن و ناجیان غریق و کمک‌های اولیه،زمین والیبال ساحلی استاندارد،دوش های رو باز صحرایی،تخت آفتاب گیر دور استخری،سایبان‌هایی با پوشش سنتی گیلان(حصیر)،کافی شاپ،سالن ماساژ و... در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی ایجاد شده و طی این مدت به یکی از قطب های اصلی گردشگری منطقه و استان گیلان تبدیل شده است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.