آغاز بهره برداری آزمایشی از مجموعه تیرپارک آناوطن

تیرپارک چندمنظوره و نوبت دهی کامیون های خروج از کشور آناوطن، تنها مجموعه استاندارد و مدرن در کشور است که با ظرفیت بیش از 600 کامیون فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه ارتقاء خدمات و احصاء مشکلات مجموعه تیرپارک آناوطن که با حضور فرمانده مرزبانی، نماینده گمرک بازرگان، مدیر پایانه صادراتی، نماینده کامیون داران و مدیرعامل تیرپارک آناوطن برگزار شد گفت: تیرپارک آناوطن، بعنوان تنها تیرپارک استاندارد و مدرن در کشور است که کلیه خدمات رفاهی آن باید با بالاترین کیفیت و شایسته کشور عزیزمان باشد.

قابل ذکر است: این تیرپارک چندمنظوره به مساحت 133 هزار متر مربع به منظور کاهش ترافیک و حجم کاری، تسهیل در امر تردد کامیون داران و همچنین تامین رفاه حال رانندگان، با راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند و  با سرمایه گذاری 900 میلیارد ریالی بخش خصوصی و مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو بصورت آزمایشی کار خود را آغاز کرد.

ظرفیت توقف کامیون و تریلر در این تیرپارک 600 دستگاه بوده و با بهره برداری از این پروژه برای بیش از 150 نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

کاهش صف کامیون ها در جاده ترانزیتی ماکو، رفع مشکل ازدحام و شلوغی مرز و پسکرانه مرزی،‌امنیت کالاها و کامیون ها از جمله مزایای بهره برداری از این پروژه است که برای اولین بار با این سطح از استاندارهای بین المللی در کشور به بهره برداری می رسد.

این مجموعه مجهز به تمامی امکانات رفاهی، خدماتی و تعمیرگاهی همچنین مجهز به برج های نوری، دوربین های مداربسته، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی بصورت شبانه روزی در خدمت فعالین ترانزیت هستند.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :