با افتتاح فاز اول اقامتی هتل سارینا قشم توسط رییس جمهوری رقم می‌خورد؛

ریتم تند توسعه صنعت گردشگری جزیره قشم

با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری و با هدف توسعه صنعت گردشگری و افزایش ظرفیت اماکن گردشگری جزیره قشم فاز اول اقامتی هتل سارینا قشم با سرمایه‌گذاری یک هزار و 900 میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، با بهره‌برداری از فاز اول این هتل افزون بر 320 تخت به شمار تخت‌های اماکن اقامتی قشم اضافه می‌شود.
بر اساس اعلام مسوولان هتل سارینا قشم میزان اشتغال‌زایی فاز اول این هتل افزون بر 75 نفر است که در بخش‌های مختلف خانه‌داری و اتاق‌داری، اداری و پرسنلی، مالی و حسابداری، فروش و بازاریابی، نگهبانی و آشپزخانه مشغول کار می‌شوند.  
گفتنی است پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه 1400 در آیین ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد 10 پروژه منطقه آزاد قشم با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از 21 میلیون دلار و ریالی چهار هزار و 10 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف تولیدی، شیلاتی، خدماتی و گردشگری افتتاح می‌شود.
یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در سه مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 53 پروژه به اعتبار ریالی 60 هزار و 660 میلیاردی و ارزی 340 میلیون یورو و 260 میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.