تعیین محدوده منطقه ویژه اقتصادی شهرفرودگاهی امام خمینی (ره)

مدیرعامل شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: محدوده منطقه آزاد و ویژه اقتصادی فرودگاه امام خمینی (ره)، در جلسه هیئت دولت در تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب رسید.

به گزارش فرینا، محمدمهدی کربلائی گفت: محدوده منطقه آزاد و ویژه اقتصادی فرودگاه امام خمینی (ره)، در جلسه هیئت دولت در تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب رسید.

کربلائی افزود: با ابلاغ این مصوبه ضمن تعیین تکلیف چگونگی اداره و تسری قوانین و مقررات خاص مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کلیه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مستقر در این دو منطقه و تمامی خدمت دهندگان در محدوده‌های یاد شده از تسهیلات و مزیت‌های هر یک برخوردار خواهند شد و همچنین با وجود مرز هوایی منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می‌توان ظرفیت‌های قانونی و مشوق‌های جدید را به شرکت‌های فعال در حوزه لجستیک هوایی و ترکیبی اعطا نموده و این امر باعث رونق حمل و نقل بار و مسافر خواهد شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پایان گفت: تصویب محدوده‌های قانونی، به روزرسانی طرح جامع و کالبدی و اخذ مجوز‌های زیست محیطی، سه اقدام راهبردی مهم برای جذب سرمایه گذار‌های داخلی و خارجی به شمار می‌رود که خوشبختانه با پیگیری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نخستین گام مهم برای راه اندازی و پیشبرد اقتصادی برداشته شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :