مهندس اکبری مقدم در جلسه شورای اداری :

تلاش منطقه آزاد انزلی به منظور تکمیل پروژه های عمرانی و تحقق درآمد پایدار

جلسه شورای اداری این سازمان با ریاست حمید رضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در سالن اجلاس برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به موقعیت جغرافیایی ویژه و مزیت‌های متمایز منطقه‌ای منطقه آزاد انزلی بیان کرد: این منطقه به لحاظ قرار گرفتن در نقطه استراتژیک اقتصادی، وجود زیرساخت های تجاری و ترانزیتی می‌تواند سهم بالایی در اقتصاد ملی داشته باشد و این در حالی است که با تکمیل پروژه های زیرساختی و با ایجاد درآمد پایدار برای سازمان منطقه آزاد انزلی، افق های جدیدی برای فعالیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف ترسیم می شود.

وی در ادامه به تشریح ردیف های درآمدی و اعتباری سازمان منطقه آزاد انزلی پرداخت و افزود : در شاخص های مختلف اقتصادی تلاش شده تا علیرغم همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی این سازمان در حوزه کسب درآمد شاخص های خود را ارتقاء دهد و این منطقه به کانون توجه سرمایه گذاران تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه بندر انزلی نیز در این نشست خواستار تلاش دست اندرکاران حوزه اقتصادی به منظور رفع نیازهای اساسی کشور شد و بیان کرد: در شرایطی که کشور در تحریم های ناجوانمردانه به سر می‌برد با تکیه بر توان داخلی و رفع موانع همه موظف به تلاش هستیم تا از خسران در حوزه اقتصادی و معیشتی جلوگیری کنیم.

در ادامه این نشست اصغر امانی رییس سرمایه گذاران و انجمن کارآفرینان منطقه آزاد انزلی با تقدیر از عملکرد بخش‌های مختلف این سازمان در زمینه ارائه خدمات به سرمایه گذاران بیان کرد: منطقه آزاد انزلی می‌تواند به عنوان هاب داد و ستد کالا در حوزه اوراسیا موفق باشد و ظرفیت های این منطقه منجر به استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شده و نیاز است بستر لازم جهت ایجاد پروژه های صنعتی و زیرساخت های تجاری در این منطقه افزایش یابد.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست اعضای هیأت مدیره و معاونان این سازمان گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور توسعه فعالیت های منطقه آزاد انزلی در سال 1399 و برنامه های سال 1400 و شیوه های کسب درآمد و ارائه خدمات نوین را تشریح کردند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.