به همت مدیریت توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری دبیرخانه شورایعالی:

وبینار «آشنایی با مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» برگزار شد

وبینار «آشنایی با مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فرینا، این وبینار تخصصی امروز (سه شنبه 11 خردادماه) با حضور علی فرهاد دبیر کل اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و به منظور آشنایی فعالان و علاقمندان حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری و با همکاری مدیریت توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به صورت مجازی برگزار شد.
«محمدرضا خضرایی منش» مدیر توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان سخنران این وبینار تخصصی یک روزه به معرفی 8 منطقه آزاد و 32 منطقه ویژه اقتصادی فعال در کشور پرداخت و ارائه مشوق های سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت.
خضرایی منش گفت: مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از ظرفیت های گوناگونی برای خلق مزیت برخوردارند. این ظرفیت ها اگر در چارچوب درستی به کار گرفته شوند و از اهداف اصلی خود، منحرف نگردند، می توانند ابزاری موثر برای ترقی و رشد صنعتی کشورها باشند.
وی، تاسیس مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان یکی از راهکارهای توسعه کشورها با بهره گیری از فرصت های موجود در نظام اقتصاد جهانی دانست و افزود: این مناطق می توانند فرصت مناسبی جهت افزایش سرمایه گذاری خارجی در راستای ارتقاء رقابت صنعتی و نهایتا رشد اقتصادی جامعه فراهم کرده و فرصت های شغلی و سیاست های نوین در عرصه های اقتصادی، گمرکی و قوانین کار ایجاد کند.
گفتنی است؛ وبینار «آشنایی با مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» امروز سه شنبه (11 خردادماه) از ساعت 16 الی 17:30 برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :