بازدید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از طرح های 5 روستای جزیره

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم چندین پروژه و طرح در حوزه گردشگری در سطح روستاهای جزیره قشم بازدید کرد و جریان پیشرفت این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، مهدی زارعی در این بازدیدها از پروژه هایی که از محل بودجه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری  در روستاهای شیب دراز، گورزین، خالدین، زینبی و کووه ای در حال اقدام است، بازدید کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید آخرین وضعیت احداث خانه های صنایع دستی در روستاهای شیب دراز، گورزین، زینبی و کووه ای را مورد بررسی قرار داد.
عملیات عمرانی مربوط به محوطه سازی درمانگاه روستای گورزین و همچنین سالن چند منظوره این روستا و همچنین شرایط المان ورودی روستای شیب دراز بخش دیگری از برنامه های بازدید زارعی بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از آخرین وضعیت اجرای احداث پارک، بلوارکشی و آماده سازی سیستم روشنایی روستای زینبی بازدید کرد.
این بازدیدها در پی تاکیدات علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص پیگیری مداوم اجرای پروژه های مربوط به حوزه های مختلف به ویژه طرح های مربوط به جوامع محلی و گردشگری در جزیره انجام شده است.
براساس این گزارش، هدف از بازدیدهای میدانی و دوره ای معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری و تسریع فرآیند اجرای پروژه های مختلف در سطح روستاهای جزیره قشم است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.