بازدید مشاور رئیس جمهور از شرکت های « آمیکو» و «الیاف کائولن» ارس

حمیدرضا مومنی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی متشکل از مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور و برخی معاونین و مدیران این مناطق در جریان سفر به منطقه آزاد ارس از شرکت های «ارس خودرو دیزل (آمیکو)» و «الیاف کائولن ارس» بازدید کردند.

به گزارش فرینا، گروه صنعتی آمیکو از شرکت های بزرگ منطقه آزاد ارس است که بیش از  30 سال از احداث اولین واحد صنعتی اقدام به توسعه و تأسیس شرکت ‌های متعدد کرده و انواع  موتور سیکلت، آبگرمکن خورشیدی، انواع کولرهای گازی، کلاه ایمنی موتور سیکلت، انواع باتری و پانل های سقفی و دیواری ساندویچ پانل، انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک، دستگاه های رنگ پاش الکترواستاتیک و خودروهای دیزلی سبک و سنگین و بنزینی دوگانه سوز را تولید کرده است.

شرکت الیاف کائولن ارس نیز با سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیارد ریال تولید کننده پتوهای صنعتی و سرامیکی که در صنایع پتروشیمی، نفت و ذوب آهن کاربرد دارد.

 گفتنی است؛ حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور، در راستای برگزاری نشست هم اندیشی مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور، نشست شورای تخصصی لجستیک و بازدید از پروژه های سرمایه گذاری، زیرساختی، اقتصادی و گردشگری ارس به این منطقه آزاد سفر کردند.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :