افزایش خط تولید تلویزیون در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، خط تولید تلویزیون در این منطقه گسترش یافت و زمینه افزایش تولید و افزایش اشتغال در این منطقه فراهم شد.

به گزارش فرینا، مراسم افتتاح خط تولید تلویزیون در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با حضور سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و اکبر صابری قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

مدیرعامل این شرکت خصوصی با تقدیر از حمایت و همراهی مسئولانه و مجدانه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای توسعه خط تولید این شرکت گفت: میزان تولید این کارخانه سالانه 42 هزار تلویزیون و 18 هزار OLED است و محصولات دیگری هم مانند 10 تا 15 هزار سینمای خانگی با توجه به نیاز و درخواست بازار تولید می‌کند.
حیدری افزود: برای راه‌اندازی این کارخانه دو میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی و 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داخلی شده که همگی آورده شریکان است و از تسهیلات بانکی استفاده‌ای نشده است.
او گفت: راه‌اندازی این خط تولید اشتغال‌زایی 35 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت غیرمستقیم را در پی داشته است.
مدیرعامل این کارخانه تولید تلویزیون اضافه کرد: هرچندکه بخشی از قطعات کار ما وارداتی است، اما طراحی و اجرای نرم‌افزار آن‌ها به‌طور کامل در داخل کشور انجام می‌شود؛ 80 درصد صفحه‌ها نیز در ایران تولید و سرهم‌بندی می‌شود.
حیدری ادامه داد: در ساخت این تلویزیون‌ها 30 درصد قطعات خارجی و 70 درصد قطعات داخلی است که سهم ما 45 درصد از آن است و بقیه با همکاری شرکت‌های داخلی برون‌سپاری می‌شود.
وی گفت: بازار مصرف ما تا پیش از تحریم‌ها کشور‌های خلیج فارس و کشور یونان بود، اما هم‌اکنون محصولات‌مان تنها در داخل کشور به‌فروش می‌رسند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :