مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده از اسکله مسافری شهید ذاکری قشم تاکید کرد

ضرورت برخورد مناسب و ارائه مطلوب خدمات به مسافران در اسکله های مسافری قشم

علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بطور سرزده از بخش های مختلف اسکله مسافری شهید ذاکری قشم بازدید و مسائل و مشکلات هریک از این بخش ها را از نزدیک بررسی و برای حل آنها دستورات لازم به مسئولان ذیربط صادر کرد.

به گزارش فرینا به نقل از اخبار آزاد مناطق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها از سالن ورودی انتظار مسافر، سالن انتظار خروجی، سالن گمرک، باجه فروش بلیت، راهروی 2 و 3 خروجی مسافر، غرفه های داخل سالن ها، گیت دستگاه های کش لیست بلیت مسافر، محوطه اسکله، نمازخانه و...دیدن کرد و در هرکدام از این بخش ها با مسئولان و متصدیان مربوطه  گفت و گو کرد.
براساس این گزارش علی درویش پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دراثنای این بازدیدها  با جمعی از پرسنل این اسکله که خواسته ها و پیشنهاداتی داشتند بطور جداگانه دیدار و  ضمن بررسی مسائل و مشکلات انها دستوراتی به مسئولان ذیربط صادر کرد.
برخورد مناسب با مسافران و ارائه مطلوب خدمات به مسافران از مهم ترین توصیه های علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مدیران و مسئولان ذیربط در اسکله مسافری شهید ذاکری قشم بود که در این بازدید مورد تاکید وی قرار گرفت.
علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدید امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و یاسر روزپیکر مدیر بندر مسافری شهید ذاکری سازمان منطقه آزاد قشم همراهی می کردند.
گفتنی است در اسکله مسافری شهید ذاکری قشم افزون بر 40 شناور روزانه بطور متوسط  مجموعا چهارهزار مسافر را بین قشم – بندرعباس، قشم – جزیره هرمز و قشم – جزیره لارک به صورت رفت و برگشت جابجا می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.