بررسی مشکلات اجتماعی با هدف تامین نیازمندی های جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تسریع در حل مشکلات اجتماعی و تامین نیازمندی های جزیره کیش را از اولویت های سازمان و دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه برشمرد.

به گزارش فرینا، در نشستی با حضور جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش با محوریت «احداث مسکن اقشار کم در آمد، ورود خودروهای هیبریدی، ارسال محصولات پستی و استفاده از رمز ارزها برای نو سازی ناوگان حمل و نقل جزیره» در سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که احداث واحدهای مسکونی برای اقشار کم در آمد جزیره کیش یکی از اقدامات مهم و ارزشمند برای تنظیم نرخ بازار مسکن است، اظهار داشت: زمین در قالب طرح bot به سرمایه گذاران متقاضی با هدف تامین مسکن کارکنان شرکت های فعال در این منطقه به صورت استجاری واگذار می شود.

به گفته جعفر آهنگران با استقبال شمار زیادی از سرمایه گذاران جهت دریافت زمین در قالب bot  از خروج نیروهای انسانی جزیره کیش جلوگیری می کند.

آهنگران، تولیدات صنایع دستی جزیره کیش را یکی از ظرفیت های بارز این منطقه عنوان کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک، محصولات تولیدی صنایع دستی و سوغاتی این منطقه به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

 وی در خصوص نو سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، افزود: سال 98 با ارائه طرح پیشنهادی به دولت و استفاده از رمز ارزها برای واردات خودروهای هیبریدی به این منطقه اقدام شده ولی متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و همچنان با جدیت تمام موضوع در حال پیگیری است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، پاسخ گویی سریع  به مطالبات مردم و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد را از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و به ویژه در ساخت مساجد و مدارس این منطقه نقش مهمی را ایفا کرده است.

امام جمعه کیش در پایان این جلسه با اهداء لوح از اقدامات ارزشمند سازمان منطقه آزاد کیش در ساخت مساجد و مدارس مورد نیاز این منطقه از جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه یوسف انصاری مشاور مدیرعامل، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، خسرو نشان معاون گردشگری و برخی از مدیران سازمان حضور داشتند. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :