مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

حمایت از معلولان برای سازمان منطقه آزاد قشم یک وظیفه است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته بهزیستی از موسسه آموزشی و توانبخشی معلولین گلهای بهشت هلر جزیره قشم بازدید و طی آیینی در جمع مسئولان، مربیان، مشاوران و معلولان این موسسه در سخنانی بر ضرورت توجه و حمایت از مددجویان و معلولان جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی درویش پور در این آیین که ابراهیم حسن نژاد مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان و جمعی از معاونان، مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم حضور داشتند هفته بهزیستی را فرصتی گرانبها برای آشنایی با وضعیت معلولین  در این موسسه و خدمات ارائه شده به آنها دانست و گفت: کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل و بخصوص مربیان و مشاوران با معلولان و مددجویان در این موسسه بسیار بالا ست.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه سخنان خود به حمایت های این سازمان از معلولان اشاره کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد قشم در کنار ماموریت های رونق اقتصادی، توسعه صادرات، تبدیل قشم به مقصد اول گردشگری کشور، توسعه صنعت نفت و انرژی و افزایش تولیدات شیلاتی وظیفه خود می داند که از جامعه محلی قشم بخصوص معلولان این جامعه به اندازه وسع خود حمایت نماید که اهداء 50 دستگاه ویلچر به معلولان عزیز جزیره قشم از جمله آنهاست.
درویش پور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی درسال های اخیر در ارائه خدمات مختلف به مددجویان از جمله تامین و احداث مسکن، ساماندهی معابر و مناسب سازی آنها برای معلولان و خدمات دیجیتال و الکترونیکی بخصوص در بحث کرونا گام های بزرگی برداشته است، گفت: در جزیره قشم نیز با همت مسئولان بهزیستی استان و شهرستان و این موسسه توانبخشی خدمات خوبی به مددجویان بخصوص معلولان عزیز ارائه می شود که جای تقدیر دارد.
براساس این گزارش اسماعیل کیانی رییس اداره بهزیستی شهرستان قشم نیز دراین آیین استفاده از همه ظرفیت ها را برای توسعه کمی و کیفی خدمات به مددجویان و معلولان شهرستان مورد تاکید قرار داد وگفت: مسئولیت اجتماعی بهزیستی در کنار مشارکت مردم و سازمان ها بخصوص خیرین باعث شده تا معلولان در قشم حتی در دورترین نقاط  این شهرستان از خدمات قابل قبولی برخوردار شوند.
در ادامه این آیین که با پیگیری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بخصوص مهدی زارعی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار شد، لوح تقدیر و هدایایی به مسئولان، مربیان و مشاوران موسسه آموزشی و توانبخشی معلولین گلهای بهشت هلر جزیره قشم و همچنین خیران و مددجویان توسط علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شد. 
آیین های بزرگداشت هفته بهزیستی از 21 تا 29 تیرماه امسال با شعار «بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله‌ محوری و سلامت اجتماعی درخانواده» همزمان در سراسر کشور در جزیره قشم برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :