به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم؛

قشم میزبان برگزاری دوره آموزشی "تغذیه قبل،حین و ریکاوری" می‌‌شود

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی "تغذیه قبل،حین و ریکاوری" به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، جلیل حق‌گویان با اشاره به اهمیت رژیم غذایی و نحوه تغذیه در سلامت و حفظ توان ورزشکاران گفت: این دوره در ادامه دوره مبانی تغذیه، به شیوه های کاربردی تغذیه ورزشی می پردازد.
حق گویان افزود: این دوره وبیناری توسط دکتر هادی عطارد، متخصص تغذیه ورزشی و رژیم‌درمانی و مشاور تیم‌های ملی به علاقمندان و ورزشکاران ارائه می شود.
سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: باتوجه به این مطلب که اهمیت تغذیه در بین ورزشکاران برای حفظ توان بدنی بیشتر از سایر افراد است، دوره های تخصصی تغذیه طراحی شده توسط هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم می تواند نقش ارزنده ای در موفقیت ورزشکاران جزیره در رسیدن به اهداف حرفه ای در این حوزه داشته باشد.
گفتنی است، دوره "تغذیه قبل،حین و ریکاوری"، چهارشنبه 13 مردادماه به‌صورت وبیناری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا تاریخ 12 مردادماه فرصت دارند تا با ارسال پیام به شماره واتس اپ 09175500090 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :