مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم عنوان کرد؛

توسعه اقتصادی و گردشگری قشم با هماهنگی نیروی انتظامی و سازمان منطقه آزاد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم بر ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم برای حفاظت و حراست از امنیت اجتماعی و اقتصادی جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا، علی درویش پور در دیدار با سرهنگ مجتبی راست خدیو، اظهار کرد: تأمین امنیت پایدار انتظامی، اجتماعی و اقتصادی جزیره با مدیریت، نظارت و اقدامات به هنگام نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی شهرستان امکان پذیر خواهد بود.
درویش پور همچنین برقراری امنیت پایدار را یکی از عوامل مهم در جذب بیشتر گردشگران جهت حضور در جزیره قشم دانست و اضافه کرد: خوشبختانه از این منظر نیروهای انتظامی با عملکرد بسیار موفقی داشته است و شاهد سطح بالایی از امنیت انتظامی و اجتماعی در سطح جزیره هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه اعتماد مردم به نیروی انتظامی به عنوان دستاورد بزرگی برای این مجموعه دانست و افزود: همه دستگاه ها باید با حفظ ساختاری یکپارچه و با اعمال مدیریت واحد در یک فرآیند دقیق برای موفقیت قشم و همچنین فراهم کردن شرایط برای حضور فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و گردشگران تلاش کنند.
درویش پور در پایان نیروهای خدوم انتظامی جزیره قشم را همراه و همکار سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه بخشی جزیره  خواند و بر تداوم حمایت ها و همکاری های دو جانبه تاکید کرد.
براساس این گزارش، سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم نیز در این جلسه ضمن تشکر از توجهات همیشگی مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم به ویژه شخص مدیرعامل سازمان، بر استفاده نیروهای انتظامی از تمامی توان و امکانات خود برای حفاظت و حراست از امنیت و آرامش شهروندان قشم تاکید کرد.
وی ادامه داد: تامین امنیت گردشگران و نظم عمومی شهرستان قشم، با همدلی تمامی نیروها و نهادهای اجرایی در جزیره فراهم خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم در پایان بر آمادگی کامل این نیروها در راستای رشد جزیره برای حرکت در جهت رونق، توسعه و امنیت پایدار در این منطقه تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :