در مسابقه عكس و آثار چند رسانه‌ای «فرهنگ اقوام و مردم ايران»؛

هنرمند عکاس قشمی به عنوان یکی از نفرات برتر برگزیده شد

«اصغر بشارتی» هنرمند عکاس قشمی درمسابقه عكس و آثار چند رسانه‌ای «فرهنگ اقوام و مردم ايران» در متروی تهران به عنوان یکی از نفرات برتر برگزیده و موفق به کسب تنديس، ديپلم افتخار و جايزه نقدی این مسابقه شد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، اثرهنری «اصغر بشارتی» هنرمند عکاس پیش کسوت و نام آشنای جزیره قشم از بین 118 اثر راه یافته به بخش نهایی این مسابقه از سوی هیات داوران متشكل از فرهاد ورهام، امیرعلی جواديان، مرتضی پورصمدی، فريدون قربانی و عبدالخالق طاهری انتخاب شده است.
براساس این گزارش پس از فراخوان سراسری درمجموع تعداد دوهزار و 150 اثر در دو بخش عکس و آثار چند رسانه‌ای به دبيرخانه این مسابقه ارسال شده بود.
 گفتنی است؛ این مسابقه  به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری متروی تهران و با مشاركت مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداری و آژانس عكس تهران با هدف استفاده از ظرفیت مناسب گذرگاه‌های فرهنگی مترو برای معرفی بیشتر فرهنگ و آداب و رسوم اقوام به شهروندان و مسافران برگزار شده و آثار برگزيده مسابقه در قالب كتاب مصور چاپ و در فضای نگارخانه‌های عمومی ایستگاه‌های مترو به نمایش گذاشته می شود.
اصغر بشارتی عکاس هنرمند قشمی که فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه عکاسی و مستندسازی از سال 1386 آغاز و بخاطر حضور در افزون بر150 جشنواره ملی و بین‌المللی به عنوان یک برند درحوزه هنر جزیره قشم و ایران شناخته می شود، چهار مدال بین المللی، شش جایزه ملی فیلم و بیش از 70 جایزه ملی و بین المللی عکاسی درکارنامه هنری خود دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :