افتتاح، کلنگ زنی و بازدید استاندار قم از واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

استاندار قم در قالب برنامه سه شنبه های اقتصادی، ضمن افتتاح شرکت آرین کامپوزیت آتیه، کلنگ زنی شرکت پترو افق کیان، از چند واحد صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، بهرام سرمست پس از انجام این بازدیدها و در بیست و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل سالن همایش های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان طی سخنانی پیگیری میدانی مشکلات  واحد های تولیدی را یکی از مهم ترین سیاست ها و اولویت های کاری مدیریت استان در سال های اخیر برشمرد و اظهار کرد: در راستای این رویکرد و در قالب بازدید های مستمر میدانی و جلسات و نشست ها، رفع مشکلات اقتصادی، کمک به واحد های تولیدی و تزریق نقدینگی برای رشد، احیا و توسعه واحد های تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد.
سرمست با اشاره به بازدید خود از واحدهای صنعتی فعال در منطقه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: خوشبختانه سیاست های اقتصادی استان در منطقه در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار می باشد. 
وی لزوم توسعه و گسترش فازهای تکمیلی خصوصاً ایجاد و احداث فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کرد: بحث ‌ ایجاد زیرساخت های استراتژیک برای این منطقه به ویژه اتصال آن به راه آهن سراسری از مهم ترین اولویت هایی است که الحمدلله پس از دریافت اعتبارات به مرحله تعیین پیمانکار رسیده و  انجام آن، نوید بخش رشد اقتصادی در استان خواهد بود.
استاندار قم همچنین با بیان این که نباید اجازه بدهیم که حتی یک واحد صنعتی در استان تعطیل شود، از شناسایی 10 واحد راکد و غیر فعال در منطقه اقتصادی سلفچگان خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات و راه اندازی مجدد این واحدها از جمله ‌واحد سامان موتور پیگیری های بسیار مهمی در سطوح مختلف استانی و ملی صورت گرفته است که امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسد.
سرمست با تأکید بر لزوم تسریع در پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ایجاد کمیته مانع زدایی از مصوبات کارگروه قبلی در این منطقه بود که خوشبختانه به نتیجه رسیده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :