پایان فیلمبرداری «عطش» در قشم

مدیر امور فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تدوین فیلم کوتاه «عطش» در قشم به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا، حامد بی آزار با اشاره به محتوای زیست محیطی این فیلم 60 ثانیه ای، عنوان داشت: این فیلم روایتگر موضوع آب در جزیره قشم و اهمیت آن برای انسان ها و سایر موجودات زنده است.
بی آزار ادامه داد: تهیه کننده، کارگردان و تصویربردار این اثر، اصغر بشارتی فیلمساز نام آشنای استان هرمزگان است که در زمینه ساخت فیلم های زیست محیطی با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری جزیره قشم سابقه درخشانی دارد.
به گفته وی، مراحل ساخت این فیلم در ژئوسایت تنگه چاهکوه به انجام رسیده که تدوین آن توسط منصور وحدانی و طراحی پوستر نیز برعهده یونس دهقانی بوده است.
 مدیر امور فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره را برای ساخت این اثر، یکی از نقاط قوت کارهای اصغر بشارتی دانست و گفت: توجه به توانایی های موجود و کمک به ساخت نیروهای کارآمد و استفاده از سرمایه های انسانی قشم در پروژه های فرهنگی و هنری، به کشف استعدادهای کمتر شناخته شده در این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.
گفتنی است، فیلم کوتاه «عطش» با بازی زیبا بازماندگان قشمی، مشاور هنری، سیدحامد نوبری، عکاسی پشت صحنه، فاطمه بشارتی و دستیار کارگردانی فریناز بشارتی برای شرکت در جشنواره های محیط زیستی ملی و بین المللی آماده شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :