تحقق 82 درصدی شاخص مدیریت بهره وری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز ، از تحقق 82 درصدی شاخص  مدیریت بهره وری در نظام اداری این منطقه اقتصادی و فرودگاهی خبر داد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سال 1399 افزود: بر اساس اعلام نتایج سازمان اداری و استخدامی کشور در سال 1399 شاهد رشد 1.58  درصدی شاخص اختصاصی به نسبت سنوات گذشته بودیم و همچنین تحقق 82 درصدی شاخص مدیریت بهره وری در نظام اداری از دیگر دستاورد های مجموعه پیام بوده است.  
ثناگومطلق اضافه کرد: در حوزه شاخص های عمومی در سال 99 در 6 محور اصلی ارزیابی شدیم که این محورها شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت بهره وری نظام اداری و توسعه فرهنگ سازمانی ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و نظارت و ارزیابی است.
وی گفت: شاخص های اختصاصی برپایه اسناد بالادستی نظیر، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه و وظایف ذاتی شرکت تهیه و تدوین شده است . 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد: جذب بنگاه های اقتصادی به منظور توسعه منطقه ویژه اقتصادی، ترانزیت کالا ، خدمات حمل و نقل بار هوایی و ارائه خدمات فرودگاهی به پروازهای آموزشی و مسافری از جمله شاخص های اختصاصی سال 99 در این بخش می توان نام برد.
ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به اینکه رشد اهداف کمی و کیفی خدمات در منطقه به صورت جدی در حال انجام است گفت: همت صورت گرفته در مجموعه قابل تقدیر است اما به دنبال این هستیم تا با توجه به فضای رقابتی  و وجود شرکت های بزرگ در توسعه کمی و کیفی خدمات در تمام بخش ها گام های بلندتری برداریم.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.
 فرودگاه پیام البرز در 2 بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود 70 واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :